Laia Nadia

Com ja vaig dir, haviem quedat per anar a la Comarca, però canvis d'ultima hora van fer que al final anéssim a Savassona. Així que en Ferran's em passa a recollir per la feina amb en Güllich i marxem directament cap on haviem quedat.

Feia molt temps que no trepitjava Sava, i només posar un peu al prat del parking ja em va entrar un bon flow que em va carregar d'energies!

Molt bé!, allà ens trobem amb en Manya, la Lila, en Serra (que era el seu sant!), en Montero, l'Ivan, en Domènec amb 2 colegues més, l'Aleix, en Txetxu i l'Anna (una colega dels bows de la Floresta). Més tard arriba en Met i l'Alberto i ja donem per formalitzat el grup de 13!

Dos dies abans, juntament amb en Ferran vaig omplir la meva llibreta (d'idees vàries) amb problemes que podia fer tant a la Comarca com a Sava, i així va ser, llibreta en ment vam provar i fer alguns dels blocs que tenia marcats (en total unes 8 línies... no està malament per a mi!), sobretot amb l'Ivan, en Txetxu, l'Anna i l'Aleix i seguint els consells d'en Serruki. Guaaaaisss!

Provant la trave de les bessones (vaig caure al finaaaaal! Nooooo!). La foto està feta per... en Txetxu??... l'Anna???.... ui... qui era... ah sí!!! : FOTO FETA PER L'ALEIX!! (jeje!)

Un petit detall dels que erem a Sava. 20:30h recollint i encara amb llum!

Un Sant Jordi diferent, brutal, en el que no vaig descansar ni un moment i el que avui em passa factura... TINC MAL DE PEEEUS!! però aquesta tarda més, oi??
El dia va acabar amb un quintillo a Can Janot, amb en Ferran i en Met, bona companyia!
Desitjant que arribin les 17h de la tarda us desitjo molt bon cap de setmana!
7 Responses
  1. Malalta, queeeeeeeeee, jajaja, com sempre una cronica fresca vista del teu petit món, no savia que habies tatxa deures???.

    Molt be sembla que el teu particular entreno et va funcionan, que consti que la Laia entrena, i jo no, cansa molt i jo soc molt gos per una disciplina.

    Bueno estigues tranquila que com avui s'esta ennuvolant una micona, tu mira per la finestra, fa sol, ho se, pero s'ennuvolara cap a la tarde, per aixo millor Comarca, aixi que podras escalar, i disfrutat un día més al teu ritme.

    Dintre de poc tocaran gats nous, no???

    fINS ARA


  2. Laia Nadia Says:

    jeje, la llibreta de l'altre dia mentres sopavem... recordes?? jjeje, ja t'he agafat el rollo del subratllador!!
    De moment els gats aguanten, a més en tinc uns per recautxutar i els aqua que no em molen però encara tenen goma... així que de moment vaig de guais!
    okis, aquesta tarda més deures a la Comarca!


  3. txetxu Says:

    bona crònica!....quina llàstima que no pugui venir avui.....la puta uni m'espera...bloqueu molt per miiiii!!


  4. LETICIA Says:

    hola Laia! els elements no deixen que coincidim, eh? Vinga fanàtica, a veure si no plou i escalem juntes per la Comarca! Petons!


  5. luna_pruna Says:

    laiona! Ja m'estic viciant una mica a Astrudd "Ya lo sé, sabes que lo sé...."

    Et paso aquell que no em sortia el nom i es del rollo Devendra.

    http://www.myspace.com/josegonzalez

    Petonetss


  6. LETICIA Says:

    hola Laia! li tibem el dimecres amb aquests bous?


  7. Laia Nadia Says:

    Leti!! Ja pots comptar-hi! Sobre 2/4 de 6 estarem allà!! Guaaais! Un ptò!


Publica un comentari a l'entrada