Laia Nadia
Avui és Sant Jordi, dia de roses i llibres... i per què no: de regletes, romos i crash-pads!

Dimarts passat vam anar a la Comarca (primer teniem intenció d'anar a Sava però la roca estava massa mullada i no es podia fer res) i el magnesi que pintava a cada pegue la roca, va demostra-nos la seva capacitat de predicció.... LE COEUR... Així que el magnesi no només serveix per marcar cleques, sinóque també és extensament utilitzat com a eina per llegir el futur (proveu-ho!!). Ara, les bruixes ja no van amb la bola de vidre, ara les bruixes suquen en magnesi!!


A la foto podeu veure el cor perfecte que va fer el magnesi... us ho he marcat amb aquesta fletxa tan ben feta perquè tots aquells que dominen el photoshop vegin "u bé que u arriben a fer!" !!

Doncs explicat això només em queda dir-vos que ja estic ansiosa per tornar a la Comarca aquesta tarda, amb els bows de sempre! A veure si treiem algun problemet i podem acabar de fer festa en aquesta bonica diada de Sant Jordi!!

Bona diada a tothom, feu-vos molts petons, llepades (això va dirigit principalment als nostres gossos, gosses, gats i besties, tot i que si algú de vosaltres vol llepar-se o llepar algú.. allà ell/a!!) i abraçades!!

Salut i força als dits!!
Etiquetes de comentaris: edit post
1 Response
  1. Jaimito Says:

    MOlt be lAia. El teu text m'omple de motivacio, pero el cap em diu k no, k encara no som dissabtei no puc tocar roca; pero si resina!!!!!!Todo bien.
    Molt bona cronica la de vilajuïga, extensa, amb personalitat i ben explicada. M'agrada com ho fas!!!!!!! M'agrada llegir els teus escrits. Bona aquesta. Dema divendres i passat dissabte;es a dir, k ens veiem dema passat. K vagi molt rebé aquesta tarda i sort!!!!!!
    Un peto fanatica!!!!!


Publica un comentari a l'entrada