Laia Nadia
No m'entenc, fa un o dos dies que em sento extranya, però avui és massa... No puc parar de pensar en fer "força" (la poqueta que tinc...!) amb els dits, peus... i sentir aquell mal -gustós- que fins ara no em molava massa...
Avui pensava que al sortir de la feina podria anar una bona estona a la Comarca, però a mig dinar ha començat a girar-se el cel i ha deixat caure un bon ruixat (suficient com per mullar bastant tota la pedra segons l'expert de casa).
Quèèè`?? que no sortim??? Doncs jo necessito fer alguna cosa amb l'energia que tinc acumulada dins... Aixi que quan he plegat de la feina he agafat al cotxe, m'he plantat al Decathlon i m'he comprat una barra de traccions per anar agafant el rollo a això de bloquejar.
Jejeje, un cop col·locada a casa he vist que no puc fer ni 2 traccions seguides... així que vaig fent sèries de 2 traccions cada vegada que passo per davant la barra (de moment ja en porto unes quantes, ja que qualsevol excusa és bona per passar-hi per davant).


Més, necessito més desgast...! mmmmmhhhg.... Ferran, anem a algun plafó???... I em contesta jo passo, a on vols anar?? Però si és un pal, a la majoria et demanen que estiguis federat i ni tu ni jo ho estem.... Així buscant una altra opció en Ferran em pregunta si em vull connectar a l'electroestimulador... JO???? però si no ho he volgut fer mai!!! Però si això pica i fa passar la corrent!! Però si fa mal!!!.... Finalment amb mig somriure a la cara he dit... mmmmm pos Valens!! i estirada al sofà el bow m'ha enganxat "les bentoses" a les abdominals! Jejeje, com piquen els putos!! I si a sobre fas força o abdominals ja ni t'explico!!

Així que ara m'he decidit posar-me a estudiar una estona i ja em veieu... escribint el bloc!! Ufff... no m'entenc!
Desitjant que arribi demà per fer alguna coseta!!!
16 Responses
  1. Jaimito Says:

    Aixi m'agrada!!!!!! No et preocupis, el que et pasa es normal i tots em patit aquesta mena de transformacio. Quan comences a posarte ansiosa, a, sense adunarte tencar els punys fent força o a arrquejar les rajoles de la cuina, es que el teu propi cos genera dintre teu una cosa anomenada FANATISME!!!!! Es molt bonic i simpatic, i quasi sempre li has de fer cas, sino ja veus el que fem nosaltres. Mai m'havia ficat el desperatdor el dissabte o el diumenge, ja que son dies per despertar-se tart. En canvi, el fanatisme fa k el despertador soni a la mateixa hora de sempre, pero en comptes d'anar a treballar vas a blocar. I un munt mes d'exemples com aquest podria dir-te, pero prefereixo que tu mateixa els descobreixis.jejejejejeje. Molt orgullos de que formis patr d'aquest grupet de fanatics i malalts de pùjar pedres. Moltissimes felicitats i molta sort!!!!!!!!!!
    P.D.: Tu ves practicant a casa amb la barra que quan sortis a la roca fliparas amb el canvi. Jo en comptes de barres de traccio intento aixecar els camions.jejeje.


  2. Juasssssssssssss.

    Nano aixo es malaltis, mai havia conviscut amb un fanátic, bueno amb mi mateix, pero jo ja m'aguanto de per si.

    I ara aquesta que si la barra, no vegis com m'apreta perque monte, el plafo, jo ho tinc clar a partir d'ara et montes tu les vies.

    No, aixo es broma, pero el que es cert es que sent tu la Laia de sempre, no entenc aquest canvi, estic escribint i m'estic partint de riure, es que no m'ho crec.

    Laia, aqui la terra, Laia ¿on ets?


  3. Laia Nadia Says:

    jjajaja, no ho sé a on és!!! buaaaaa!! ha marxat amb el cansanci de treballar i estudiar i aquí s'ha quedat una Laia amb més energia de lo normal!!
    Meeet, Feeerranns!! ´Sou els meus mestres!! UOOOOOO!! Quin riure veure'ma així, ni jo em reconec!! jajajja!! Vaig a traccionar!!


  4. txetxu Says:

    jajajajajaajajajajaja......joder no puc parar de riure........locuraaaaaaaaaaa....

    Laia, jo desde que faig barra cada dia ho he notat molt, així que t'animo que cada dia en fagis....

    ...i METis funky, quina rao tens de llevar-se d'hora els findes, quan abans, abans de les 2 del migdia no em despertava, clar de festa la nit anterior......joder quan fa que no vaig de festa??...fa mooooolt....todo bien

    ens veiem dissabte.....romo al canto!!


  5. susi Says:

    l'altre dia vaig anar a Decathlon, a comprarme unes peses i avui m'apunto al gym.
    jo tb tic preocupada!!!! tinc un amic que va passar per això i em recomana posarme davant del mirall 20 minuts al dia i repetir: N-O S-OC U-N LL-A-N-G-A-R-D-A-I-X N-O S-O-C U-N LL-A-N-G-A-R-D-I-X.


  6. Laia Nadia Says:

    Jajajaja!! Susi ho provaré!! jajaja!! El gym t'el montes a casa o les peses són per portar-les al gimnas?? sigui com sigui, t'entenc!!
    Txetxu, ja m'ho crec ja que d'aquí dos dies podré fer més dominades!! I tant que estic animada, dominades, abdominals, etc!!
    Ens veiem dissabteeee!


  7. LETICIA Says:
    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

  8. Marieta Says:

    BIEEN! estàs fanàtica perduda, "expediente X" com diu en Ferran. Com molaaaaaa. Jo vull anar amb tu, ni que sigui a fer bloc! yupiiiiiii


  9. Laia Nadia Says:

    juooooos!! viiisca!!
    Des de que m'he llevat que segueixo traccionant i com diu en Met, arquejant a les rajoles de la dutxa...!
    Leti, t'agafo el numero i la paraula!! Ja pots contar que si fa mal temps em tens allà!! jejejeje!! i si no, ens veiem per sava o la comarca!
    Marieta: sisiiiiii!! nem a fer bloc i t'ensenyo com encara no tinc gens de "punx"!! jejeje, peròla motivació hi és igual!! En pocs dies tindré un aguante que les preses tremolaran!!


  10. Laia Nadia Says:

    Leti, he suprimit el comentari perquè no quedés el numero a l'abast de tothom!
    Aquest era el comentari que abans la LETI I OSCAR ha fet:

    hola Laia! si avui plou, que et sembla una sessió al plafó d'Olost? et deixo el meu móbil i si puges em fas un truc: 699xxxxxx. Nosaltres si el temps es comporta anirem a Sava, però sino, em passaré pel plafó. Adeu!!!!!!!!


  11. Juaaaaa, aixo em fa molt riure, es que encara no trobo explicació, avui he redactat una llista de coses que he de fer quant arribi a casa. Perque començo a estar preocupat.

    -Amagar la meva col.lecció enquadernada de Escalar desde el nº1 fins ara, no sigui que la nova fanatica deixi suor i magnesi a les revistes, un dia valdran calers.

    -Tota la col.leccio de pelicules de boulder i escalada, la guardare, i el disc dur multimedia amb les mateixes pelis per si es fan malbe tambe.

    -El magnesi, l'he d'amagar, fa dos dies que la bossa Camp ha disminuit es excess.

    -Els meus peus de gat de la talla 9 UK, estan molt amagadets, no se que els hi ha passat, pero s'han desgastat per la part central, ¿sera que els utilitzas per anar a fer la compra?


  12. Laia Nadia Says:

    jajajjajaa, no puc parar de riure!!! jajjajajaja!! NOOOOOO, ja te n'has donat compte!! Sí, ho he d'admetre, els teus peus de gat em van comodíssims, no em fan gens de mal!! Però no només els faig servir per fer la compra... també els porto per casa com si fóssin savatilles (clar, quan no hi ets i no em veus!!)... Ho sento però això és infrenable!! JAJAJAJAJA (riure malvat!!)


  13. Gemma Says:

    Ostres, t'ha agafat fort, eh? :)
    T'entenc perfectament, tot i que jo no he arribat a enxufar-me a una maquineta d'aquestes (segurament perquè no en tinc, que si no, je je je...)
    A mi em passa a tot arreu: passo per sota una porta i em miro el marc per si és prou gruixut i prou ferm per aguantar el meu pes i... fer una dominada amb les primeres falanges dels dits! Un cop em van enxampar uns alumnes fent una dominada abans d'entrar a la classe... imagina't la vergonya que vaig passar!!!!
    No t'espantis que és normal, benvinguda als bojos per l'escalada!!!

    A veure si li dius al Ferran que ens faci una visita guiada per la Comarca ;)


  14. TRanki Says:

    Hahaha...Benvinguda al lado oscurooooooo!

    Que QUÈ t'està passant?

    Fa gracia, precisament avui, molt abans de haver llegit el post, anava al volant amb una sèrie de cabòries i he trobat la resposta al que preguntes...EN SERIOOOO!

    Per coses bones i estranyes, i de vegades doloroses de la vida, he acabat entenent les arrels del amor i del desamor...què fa que allò que sona a papallones a l'estomac esdevingui al final un nus a l'estomac...que el que fa que vulguis estar tot el dia amb una persona, i parlar-hi, i tocar-la, al final esdevingui cansament...la química? La física?...és igual..en qualsevol cas diuen que tard o d'hora aquestes papallones desapareixen, van menguant, i calen o nous estímuls o un treball molt ben executat per tal de mantenir lligams i ganes...l'enamorament es queda en amor, sinó en desamor...unes pujades i baixades d'allò més caòtiques...

    En canvi ( seguia pensant avui), com és que mentre condueixo penso en lances, en romos, en bidits, en esbufecs, en bicicletes, en llargues caigudes i em comecen a suar les iemes? On anirem aquest finde? Quina via faré? Em farà por el pati en aquell lance tant lluny del seguro? Volaré? no és molt txungo?...em costa fins i tot apartar del cap aquets pensaments per poder pensar amb els altres,q ue també son potents però ( joer ho sento) acaben per sucumbir als de la roca...m'ha acabat fent molta gracia! resulta que tinc les mateixes sensacion, les mateixes expectatives i somnis que si es tractés de un enamorament!!!!!!

    El fanatisme és el superlatiu de l'Amor...perquè quan et quedes pillat enlloc de anar menguant es va fent gran i millor, et coneixem més, obtens més plaer, més confiança, més amor i moltes més endorfines enamoradores...

    Yonki de neuroestimuladors??? POFALE !!! Amore vieni a me...Rocaaaaaaaaa!

    Apa, a disfruitar i com més millor que cada dia és un de menys en aquest rllotget de sorra en el que estem tots pegats...i noet tallis, t'ho diu un ex lerdo total del campus que ara ja gairebé el disfruta i fins i tot de vegades el prefereix a les series de pila o bloc!!!

    Siaw!


  15. Laia Nadia Says:

    Je je je!! Ostres, veig que el em passa és d'allò més normal.... ja em sento millor...!
    Gemma:Què bó!! Espero que no em passi el mateix, ja que la resposta que hauria de donar als "meus nens/es" seria molt complicada....!! (cap d'ells passa dels tres anys!!) I per la visita guiada, cap problema, si fa bon temps i pugeu cap aquí fes-me el toc i venim!!
    Tranki: dé n'hi dó quina classe magistral que m'has donat!! jejeje, veig que em superes de llarg! jajajaja!! És broma, ja noto que vaig cap el mateix camí!!
    Salut bows i bowes, és un plaer fer teràpia amb vosltres!!


  16. Aleix Says:

    te stamos perdiendo! jaja. ens veiem dema i dijous tarda??fijo! apa laia, a fer unes barres!


Publica un comentari a l'entrada