Laia Nadia
Es presenta una setmana santa de pluges i mal temps, és a dir, horrible per poder sortir per blocar...! Ufff... i què farem???

Ahir vespre l'Aleix truca a en Ferran i li diu que res de reposar, que mentres faci bon temps hem d'aprofitar-ho, i així ho fem, quedem avui a les 10 per anar a la Comarca a blocar fins que el temps o la pila digui prou.

Ens plantem al bloc del camí i mentres l'Aleix, en Ferran, en Manya i en Serra (que està com un BOOOOWWW!) proven (i encadenen) Dharma i totes les linies que hi ha per allà (no em conec cap nom... sorry... només sé que són Puntos Rojos!!), jo provo la trave que fa més de 3 anys vaig obrir "Menú Família Feliz" i que fins avui no havia provat de nou (bé, sí que la vaig provar fa una setmana però no em vaig ni moure!).

Agafo el crashpad i començo a cardar-li pegues fins que al cap de poqueta estona arriben en Montero i l'Ivan. Visca!, segur que puc "enganyar-los" perquè també la provin!! I és que escalar amb algú és molt més motivant i divertit que escalar sola!!

L'Ivan també s'hi apunta i "mano a mano" anem treient tots els passos. Mentres, arriba en Met perquè ha pogut plegar abans de treballar, óle óle, ja hi som pràcticament tots!!

Finalment... síííííí´!! ja està, quasi la tenim! En aquest moment en Ferran i l'Aleix venen a veure com la portem i... Zas! la encadeno de nou! Llavors em proposen grabar-la i els hi dic que perfecte, torno a fer-la i li surto per l'esquerra (doncs pel mig encara m'ho veig una miqueta lluny... però ja caurà!).

Càmara de l'Aleix i fotografiada per ell mateix.

Finalment he acabat mooolt rebentada i aprofitant que en Met i l'Aleix ja marxaven he aprofitat per fer via cap a casa i enllestir un dels treballs que he d'entregar just tornant de setmana santa!

Ara només queda resar a Budha, Alá o a Sant Pere perquè giri la borrasca i ens arribi l'anticicló fins dilluns de Pascua!!

Salut a tots i a totes i... a apretar!

Etiquetes de comentaris: edit post
2 Responses
  1. LETICIA Says:

    de nou, enhorabona per l'encadenament!


  2. luna_pruna Says:

    booousss, us trobu a faltaar! :( Em comprare un bunga per arreplegarnos tots de nou. Aprofiteu el sol per apretar molt a la comarca. Petons


Publica un comentari a l'entrada