Laia Nadia
Dilluns i dimarts treballava per la tarda, així que si el dia ho permetia tenia ganes de seguir calçant-me els gats i provar nous blocs durant el matí.
A primeres hores del matí, l'Aleix i en Txetxu trucaven a en Ferran dient-li que pujaven cap a la comarca! Això sí que és motivació!
Ummmm què bé, tinc el matí lliure i en Ferran té ganes d'anar-hi per veure i provar uns blocs que ha obert en Jordi Girbén, a part es clar, d'estar amb aquest parell tant fantàstic!
Ens trobem a la comarca i anem cap a "Guerrilla's Crack" perquè en Txetxu el té a punt i ja té ganes de resoldre'l. Evidentment, després d'unes quantes intentones s'el apunta a la llibreta! Felicitats BoU!! Jo li faig un pegue i arribo al bidit, però..... em tiro perquè m'agafa el canguelis!! Uff, ja ho sé...d'aquí un temps el provaré de nou, a veure si tinc més superada aquesta odiosa por! En canvi l'Aleix, es fa amb la Trave del Guerrilla's amb pocs pegues! Collons, vosaltres sí que esteu forts!! Felicitats mestre!

Foto: Aleix Vilardebò

Ens movem cap al Bloc de la Cova i al segon intent m'enduc "La hierva del Rey", una trave divertida de regletes, carai, per avui ja estic contenta!! Així que després de poquetes hores a la comarca marxem rumb cap a casa per dinar i anar a treballar... que demà serà un altre dia!

Etiquetes de comentaris: edit post
5 Responses
  1. Jaimito Says:

    Ole laieta. Moltissimes felicitats pels encadenes. Aixo de l'art d'arquejar es lo teu, eh!!!!!! Molt bona aquesta. I ara de festa. De conya. tinc ja moltes ganes de tornar a Targasone, i aquest cop si, poder anar un ratet a La Baleine, aviam si encadeno el meu projecte personal. Buffffffffffffff, quines ganes que en tinc. Fins molt aviat. Salut


  2. Aleix Says:

    ai ai ai, que demà seré per les vostres terres em sembla... tal i com pinta el temps, s'ha d'apofitar el sol de dijous per escalar! ja tindreu noticies meves


  3. Laia Nadia Says:

    Metis: grààààcies!! I és que tinc molt bons mestres!! Si finalment ens acompanya el temps, segur que t'endús el bloc a casa, no ho dubto gens ni mica!!! Va, que ja queden menys dies i ens trobem de nou!!
    Aleixus: uoooooo bieeeen!! Ja ho veia jo que era impossible que reposséssiu fins divendres!! jajajaja!! Si vens ja saps que enshi apuntem (si més no jo!!) i si vols quedar-te a dormir i divendres pujem tots junts, estarem encantats!! Ja diras algo bowwww!


  4. LETICIA Says:

    hola Laia! he vist el video de targa i m'encanta cm escales...molt fina. Es nota que tens tècnica! Va, tinc ganes de coincidir i m'ensenyes trukillus...els meus companys tan sols em diuen: "tira capa amunt!" je je! Ens veiem.


  5. Laia Nadia Says:

    Ostres Leti, no em diguis això que no és veritaaaat!! Ho he perdut tot, de debó!! No pots imaginar-te les ganes que tinc que coincidim, ja veuràs que en lloc de dir-te tira cap amunt intentarem solucionar els passos ("per petites") per encadenar el que ens proposem!! Vaaaaaa que estic molt motivada i encara em falta força, pila i bon temps!!


Publica un comentari a l'entrada