Laia Nadia
Aprofitant que ahir encara aguantava el temps vam quedar per anar a la Comarca en Ferran, l'Aleix i jo.
A mig camí m'en vaig donar compte que m'havia deixat el bolso (amb les claus de casa i la moto, la cartera, el telèfon, etc!) a la feina! Aaargh! quina ràbia!! Arribem a la Comarca, s'hi queda en Ferran i jo vag altre vegada cap a Vic a l'escola a buscar el que m'he deixat. Ara torno!!
De tornada em creuo amb l'Aleix (guai, en Ferran no haurà estat sol ni 5 minuts!) i a la poca estona arribaven en Montero i l'Ivan.
Arribo de nou a la Comarca al cap d'encara no una hora, em calço els gats i intento fer alguna cosa però... em pesa lo puto cul!! Canviem de bloc i anem cap a Fisical a on en Montero prova el Fisical Brothers i en Ferran i l'Aleix el Tecnical Sisters. Mentres, l'Ivan i jo provem el Fisical sit. Encara li falten uns quants pegues... però el seguirem provant, és perfecte tenir algun progecte en ment, és font de motivació!

Jo, provant el Fisical sit (punto-rojo)

Doncs fins aquí el meu petit resum d'ahir, tant sols afegir que:

En Ferran es va endur les segones ascensions a Computer Love i la Tecnical Sisters, ambdues punto-rojo. Felicitats Bou!
9 Responses
  1. LETICIA Says:

    hola Laia! qué tal per terres franceses? suposo que molt rebé! Uns quants pegues i segur que te l'emportes! Buf! em va fer patir més d'un dia el Fisical! però quan aconsegueixes sortir, la satisfacció és indescriptible! de fet, les línies que et costen més d'un pegue les recordes amb més "carinyu"! je je! Ens veiem!


  2. Mon amour, deu ni do, cada dia em sorprens més, ja et veig totalment fanatitzada amb aixo del blog.

    Continua aixi amb aquesta motivació i en un parell de mesos tornes a enfilar-te per all on a tu t'agradava.


  3. Laia Nadia Says:

    ufff! que bé rebre aqusets ànims!!
    Leti: m'has de dir el teu truc... et pares al plào hi vas directe?? Jo he vist que posant el taló puc parar-em al pla, però crec que el peu esquerre l'hauria de pujar més... l'has fet així? La veritat és qeu sí que motiva tenir alguna linia que costi més d'un dia i d'un pegue!!
    Ferr: tu sí que ets mon amour!! Això espero, posar-me en forma mica en mica... per cert, avui fa sol.... segur que faras repòs...?? jejeje, no em desanimo, poc a poc niré agafant el rollo...!


  4. LETICIA Says:

    la vegada que em va sortir, em vaig parar al plà, vaig pujar el peu dret, vaig posar l'esquerre al forat invertit del mig i m'hi vaig tirar a muerte! Aquest va ser el meu mètode! je je!


  5. Laia Nadia Says:

    Guaaai!! així que aquest és "le methode"!! Ja m'ho pensava que havia de pujar el peu, però no pensava que era un peu-ma, ara sabent el teu Truqui ho provaré!! Espero i desitjo que demà mateix!!


  6. Aleix Says:

    dema???? he sentit dema??? mmmmm, crec que no es viable. Des dela jungla periferica de BCN no podem fer mes malabarismes per venir fins a les vostres terres, necessito sponsor de benzina i temps!


  7. LETICIA Says:

    si vas a la comarca molta sort per Fisical. Segur que aquesta nit ja pots actualitzar el bloc amb aquest nou encadenament. SORT!


  8. susi Says:

    t'estas tornant una bowa de les de veritat!!!!!!!!!!!!!!!! una abraçada desde l'empordà!


  9. Laia Nadia Says:

    Snifff... al final avui ha plogut i com que hem pensar que tot estaria mulladet hem decidit no anar-hi... meeeee!!
    Així que:
    Leti: deixo els deures per demà (espero que SEGURRR!!)tot i que no crec que el tregui...
    Susi: Bowa??? Ja m'agradaria ja, tant de bó tingués un plafonet per anar agafant pells i pila... però a falta de resina avui he anat al Decathlon a comprar una barra de traccions...! ufff... no m'entenc!!


Publica un comentari a l'entrada