Laia Nadia
Bene bene bene... ja feia dies que no em posava davant l'ordinador per oci (per estudis cada dia!!) i per tant, que no actualitzava el bloc.
La veritat és que poc puc explicar, doncs aquset no ha sigut el millor cap de setmana llarg perquè a part de tenir allò que et recorda cada mes que ets dona, he tingut una migranya que m'ha deixat "ressacosa" durant un parell de dies.
Així que dissabte a Targassone amb en Ferran, Güllich, Met, Domènec, Montero, Mercè, Carles i un etc llarguíssim de més bous/es que ens vam trobar per allà com la Emma, en Kueka, Maki, etc! El dia es presentava amb solet i bona temperatura, però el físic no em va acompanyar gens, així que sense tatxar res de nou (ei, però tota la resta sí que van escalar a fondu!) tornem cap a casa. Descans i diumenge tornem-hi, però aquesta vegada a la Comarca.

La foto no és d'ahir, és de fa 1 o 2 mesos, però com que erem els mateixos i aquest cap de setmana no he tirat cap foto, poso aquesta! Ále, pá viva yo! Foto: Aleix Vilardebò


Doncs SORPRESA! a la Comarca ens trobem amb la Leti (per fiii!), l'Òscar, en Guillem, en Manya, en Txetxu i en Met.
Xerrem "de guilles", riem i estem com a casa! jeje, només em calço els gats per fer la trave del bloc del camí dues vegades (segueixo amb la ressaca de la migranya que us explicava), en Txetxu es fa Alberto's bulder "amb una mà al cul" (felicitats bou!) i la Leti m'explica els seus truquillos per fer Fisical! aaaaaiiix, quines ganes que m'han entrat!, el pròxim dia ho provo com m'ha dit i a veure si m'el veig més a prop! Merci Leti!!
Mentres, els bous (amb ous) proven i busquen nous mètodes al Computer Love (puntorojo) i segueixen pulint dits. Arriba l'hora de marxar, així que, birreta a l'acabar amb en Met, en Txetxu i en Ferran i cap a casa, que dimecres serà un altre dia!
7 Responses
  1. Jaimito Says:

    Llastima que no estiguessis en plenes facultats. Vas aguantar com una campiona i vas intentar fer alguna cosa. Aixo ja significa un 10 per a tu. Tranki k pujarem mols caps de semana a Targassonne i ens pulirem moltissim blocs, ja ho veuras!!! jejeejej!!! Un petonet


  2. LETICIA Says:

    En Guillem encara parlava del ratolí de fang! te'l vas ben guanyar, i això que amb el meu fill no és gens fàcil! Va, a veure si estem les dues en plenes facultats físiques i podem escalar com déu mana! I p que fa a Fisical, segur que te'l treus! Fins dimecres bowa!


  3. txetxu Says:

    ja trobava a faltar les teves cròniques!!....dons sort(amb el bon sentit de la paraula)que tenies mal de cap, xq veiente fer el superman per la trave ningú ho diria.....molt bona aquesta!

    el següent dia me la trec...i la Leti tb!!


  4. Laia Nadia Says:

    Hòsti, sóu un sol! No sabeu com m'heu animat amb aquestes alegries de missatges optimistes!!!
    Met: el 10 és per a tu, tant per com vas apretar per com em vas cuidar!! Et mereixes un 10 i més! Merci! Targa? quan sigui!
    Leti: jajaja, hauré de pensar més recursos de muntanya... no sigui cas que perdi l'interès! Dema sí i com dius: de valent!
    Txetxu: jo també et trobava a faltar! jajaja! i què m'en dius de tu? que t'estas pulint blocs quasi sense esforç?? I tant que us la treureu amb la Leti, ja la teniu a punt! Ens veiem aquesta setmana?
    Salut a tots 3!


  5. Marieta Says:

    ei encant, que vas a l'open de la salle?????
    per la teva info jo aniré demà per la tarda!!!així que si t'animes ja saps... ;)
    Petoneeeeeeeeets


  6. Malieeeta!! que va! no hi niré... demà he quedat per anar una estona bona a la COmarca a blocar una micona i dijous en Ferr té reunió de Xesca (tu també?) i per tant no tindré el cotxe... res, que els astres no m'acompanyen!! I així t'ho deixo més fàcil... no hauràs de compatir amb una boua ultraforta com jo... UUAAAAAAAHUUAUAUAAAAAAA (ara imagina't que ric com en Cruiff i en Reixach!) jajajajaja!! sALUT BOUA I MOOOLTA SORT, SEGUR QUE T'ENDUS EL PRIMERÍSSIM PREMI!


  7. Laia Nadia Says:

    Ais! ho sento MALIETA, he entrat des de la compte del lagarto de casa! Soc jo, la petitasaltamontes la que t'he escrit abans!


Publica un comentari a l'entrada