Laia Nadia
Avui volia parlar-vos sobre el treball en equip... per què? doncs perquè a part d'estar treballant en equip en 2 assignatures també treballo en equip a la feina, i aviat ho faré amb uns quants dels meus amics!
Per treballar en equip és important tenir clars uns quants conceptes:

  1. Treballar en equip significa (tot i la redundància) treballar en equip i per tant tenir en compte les opinions de la resta dels components del grup (diguem-ne socis, amics, companys, etc)
  2. Qualsevol aportació és bona, sigui en el grau que sigui, sempre es pot ampliar, modificar, etc, però mai una aportació és dolenta o no serveix.
  3. Sempre s'ha de consultar al grup totes les decisions i actuacions abans de fer-les, doncs a vegades podem pensar que la resta hi estarà d'acord i poden sorgir mals entesos.
  4. És tant important saber treballar amb cohesió amb el grup com el resultat que s'està buscant.
  5. Només si sabem exposar les nostres idees, pensaments, sentiments, etc evitarem que sorgeixin problemes o conflictes posteriors.
  6. L'amistat (si és que n'hi ha, es clar!) està per davant de tot, així que si algun membre no ho fa "tant bé" com voldriem hem de pensar que segurament és perquè no ho sap fer d'una altra manera (per manca d'experiència) i no pas per manca de voluntat. Se li ha de fer veure com serien millor les seves aportacions si ho enfoqués d'una altra manera.
  7. Del treball en equip normalment s'en treuen moltes experiències bones i noves! Així que només queda pensar en positiu i buscar aquestes experiències i motivacions!
  8. etc....

El que més m'agrada de treballar en equip és el bon flow i bones estones que es passen treballant, la motivació és comparable amb la que pots tenir escalant o fent alguna altra cosa que t'agrada! Sobretot quan arribes al resultat final, t'omples d'una energia brutal i t'entra la "peneta" d'haver acabat amb el treball.... per sort, el pròxim treball en equip en el que participaré, el resultat final serà brutal, i tampoc hauré de dir "adéu" a la resta de companys sinó un: AAAAAAAAAAAAAARG!! BONA BOW!! VA, TIBA-LI, VA!! jajjaja!

Ja ho sé que em deixo molts punts per comentar, pereò per això tenim la secció de "comentaris" perquè si voleu deixeu plasmats els punts que falten per dir!

Salut i amb ganes de seguir treballant durant molt temps en equip!

PD: gràcies a en Ferran, la Leti, l'Oscar, en Manya, en Met, Serra, els bous de la Floresta (Txetxu i Aleix), etc i tots els que us heu preocupat per la meva "cagarrina de salut"!... ja estic molt millor, penso que m'en he ensortit! jejeje, mala hierba nunca muere!

Etiquetes de comentaris: edit post
8 Responses
  1. txetxu Says:

    beeee Laia!....me'n alegro que estiguis millor, i espero veure't el proxim dia......que sense tu no em surten les traves.....jejeje

    un petooo


  2. Laia Nadia Says:

    Discrepo bastant en les teves puntualitzacions, a mi m'agrada més el treball individual, soc .
    massa perfeccionista.

    Diguem que ara mateix no tinc un bon dia, ja veurem si hi ha plafo o no, per mi ara mateix no hi hauria,i ja van dos vegades...

    Ferran


  3. Aleix Says:

    todo bien laia, això ja està. Donali forma de salsitxa al tofu aquesta nit i dema al mati com nova, i sino maduixes am nata pel pit del teu home i ho regues am una mica de cava ecològic! salut padsamanbhaba samadi omaprash eskarrikascoak


  4. LETICIA Says:

    Molt aguda Laia.Crec que has ajudat molt a encarrilar i aclarir el primer ple. A partir d'ara aurem de vigilar amb el sucre.


  5. Laia Nadia Says:

    Bones!!
    Txetxu: gràcies!! per fí ja estic millor... sense veu i amb punxades al coll però millor (sense infecció, visca!!)! jajaja, les traves i els mètodes divertits!
    Ferran: ...penso que no tens un bon dia..jejej...pot agradar-te més el treball individual, però si t'uneixes a un grup, t'hi has d'implicar amb cor i ganes. Les satisfaccions d'un treball grupal (per mi) sempre són més grans i gratificants que les que aconsegueixes individualment, doncs en tot moment tens amb qui compartir les il·lusions i amb qui afrontar els problemes si és que sorgeixen! Ja veuràs com tot surt molt bé!! A ningú li falten les ganes ni la motivació (que és la part més important!).
    Aleix: no saps com m'he rigut amb el teu missatge! JAJAJAJAJA!! la saltxitxa me la menjaré atravessada a veure si així m'oprimeix les amígdales i les fa més petites, les maduixes i el cava... m'ho penso... Ferrrrrr! vine aquí!!! jajaja!
    Leti i Oscar: (avui no sé qui ets! jeje!)després vaig pensar que potser m'havia posat a on no em demanaven... o que havia intervingut massa... però pel que comentes veig que no et va molestar, oi? Mentres hi hagi un terròs de sucre hi ha il·lusió!! visca el comunisme!! jajjaja! (PD: prometo no posar-me massa més... a veure si em treureu a cosses la proxima vegada!)


  6. LETICIA Says:

    AL contrari, crec que el teu punt de vista es vital i mes madur que el nostre.espero que segueixis sopervissant.


  7. Laia Nadia Says:

    jeje, merci... ho tindré present! Ja veuràs que la proxima assamblea encara serà més professional!


  8. LETICIA Says:

    hola guapa! quants dies sense veure't! on han quedat aquelles jornades de bloc meravelloses? je je! a veure si ens veiem algun dia pel "mega-plafó"! si puc baixaré algun dia a donar-hi un cop de mà! MUA!


Publica un comentari a l'entrada