Laia Nadia
A les 17h en Ferr passava a buscar-me per l'escola i marxavem direcció La Comarca. Allà ens trobem amb en Julio (que havia quedat amb la Meri) i poc més tard amb l'Aleix.
Tenia ganes de provar l'Alberto's Bulder (puntorojo) i els 2 bous em comenten de grabar-lo. Hòsite (inieste), no ho sé... i si no m'el trec? estareu perdent lo temps amb les meues tonteries!
A ells tant els hi carda, en tal de grabar (són igual de fanàtics amb la càmara que escalant!) fan el que sigui! Així que decideixen fer una "grua" artesana per grabar el búlder.

Ferran i Aleix muntant la grua, cinta americana, monopeu i trípode!

Seguint les ordres d l'Aleix (el Dire!) encadeno Alberto's bulder i torno a encadenar-lo
una altra vegada per poder grabar el video des d'un altre punt de vista. Més tard l'he fet un parell de vegades més i també el faig, ara ja li he trobat el rollo!!


Leti encadenant el bloc (no recordo com es diu- puntorojo)

Més tard arriba la Leti, l'0scar, en Manya i en Met. Es presenta una tarda fanàtica, cridòria i pegues i pegues als mateixos blocs. Amb la Leti provem una de les línies del bloc del camí i després d'uns quants pegues, la Leti l'encadena de pxxxmare!! Ueeeeeee!! Felicitats Leti, li has lluitat com una jabata!! I déu n'hi dó quina sortideta que té... una mica diver...jajaja!

Seguim intantant-lo amb la Meri però res, ni molt menys amb la soltura que ha demostrat la Leti. Per "descansar" anem a l'altre cantó del bloc per poder explicar-lis el mètode que faig servir jo per la trave i l'Alberto's. Ho proven però no se l'enduen (i això que hi han estat mooooooolt a prop!) El pròxim dia, més descansades segur que el fan al primer pegue i jo desitjo que el que m'ha quedat pendent!!

A l'acabar birreta al bar per veure el futbol i cap a casa, que demà hem de matinar!!

Salut!

PD: estic fent proves amb les plantilles del bloc, no m'ho tingueu en compte... necessito més temps i per això ara veieu aquseta que no és la difinitiva!



9 Responses
  1. Aleix Says:

    com mola la foto, espero no haver d'improvitzar gaires mes grues i tenir el luxe de munatr-ne una de debó de 12peus de llarg!!! uaaaaaa llavors si que patireu repetint blocs!!!!!!!!!!!!!no dormiré


  2. LETICIA Says:

    hola laia! ahir va ser una tarda fantàstica! em va encantar escalar amb tú! Bon rotllo, companyerisme i ajuda mútua! genial! Ens veiem aviat. Petons!


  3. Molt bona aquesta pantalla nova, quina grácia el nino de la cantonada.
    La foto de la tecno-grua, quin riure, Aleix hem de comprar la grua ja, si no som uns mindundis.

    Ferran


  4. Jaimito Says:

    Bona qauesta. Moltes felicitats per l'encadene i per la soltura de repetirlo 3 o 4 cops. Molt rebe. Aquesta plantilla es guapa, pero la que hi havia abans, la del llapis i el full quadricular d'escola crec que et queda perfecte.jejejejeje. Pr4eparada per un cap de semana "salvatge" a l'Empordà???? Bona aquesta i bona l'altre.
    Salut


  5. txetxu Says:

    felicitats per l'encadene!!!!no ho dubtava


  6. Laia Nadia Says:

    Booones bous i boua!
    Aleix, no ho dubto gens que en breu caurà la grua!! El teu fanatisme en la creació de vídeo és la mateixa que mostres escalant!! Malaaalt!
    Leti; hahaha, i no serà la última!! Per cert... em sembla que aquset dissabte tarda et faré un truc per quedar.... què, t'hi apuntes?
    Ferr, ja ho veus que no paro canviant la plantilla.... al final crec que em quedo amb aquesta perque les anteriors em donaven problemes...!
    Met, Ei, sí, ara ja m'el faig sense problemes!! i... al final em quedo estudiant, i no saps el maaaal que em fa!! Passeu-vos ho bé i desitjo que ho repetirem, ooi?? (quina enveeeeja!!) brrr!
    Txetxu: genial!! havies de ser-hi!! bene bene, seguim tenint deures!!


  7. LETICIA Says:

    holaaaaaaaaaa companya de matalàs! i tant, una tarda bloquera sólo para mujeres...buenu, tambè hi conviarem en Manya, eh? je je! Ens trukem guapa!


  8. Gemma Says:

    Visca les tardes fanàtiques d'estiu!!!!!
    I el vídeo???? Volem veure el vídeo!!!!
    Felicitats pels encadenaments, es nota que estàs fanàtica, je je je...

    Els canvis de plantilla es veuen xulos, aquest d'ara m'agrada més que el dels llapissos (que no m'agradava gaire...)

    Per cert, m'has fet enveja amb el doble blog de cuina i escalada i jo també he obert el meu de muntanya, je je je... No sé què sortirà de tot plegat, però és que jo també estic faaanaaaaaàtiiiiiiicaaaaaaa!!!!

    Roca Vertical


  9. kueka Says:

    merci !!!! ja puc llegir!!!
    salut!


Publica un comentari a l'entrada