Laia Nadia
Encara no us ho havia dit però de tant en tant, rebo informació de zones de boulder inèdites, que poca gent coneix...Tinc un corresponsal que va rulant pel món buscant blocs inhumanos que només alguns poden fer... Aquest corresponsal és un BOU amb un parell de pilotes, però el cabroncete se m'ha lesionat i he hagut d'enviar a l'altre que tinc de reserva... aquest no és un bou... és un BOC...El fet és que el tonto s'ha animat en això del bloc i ha trobat una zona boníssima a on ha pogut escalar problemes brutals. Només m'ha comentat un petit "handicap" de la zona... i és que encara no ha descobert a on posar el crashpad... però tranquis, diu que és fa bé!.
Boc, a la sortida del bloc.

Comença sit, li vas a una regleta amb mà dreta, pilles un plà invertit al filo, vas rebotant fins que amb pots empotrar la mà esquerra a la fisura que et queda entre els 2 blocs, t'aixeques, taloneges amb el peu dret per l'altre filo i li llences al plà de sobre que fa una mica de regleta (sembla bona però no ho és!). Allà li juntes mans i li fas una mantelada fins que et remontes sobre els peus. Després ja no té res... és un slap bastant fàcilot, de feeling...
Etiquetes de comentaris: edit post
8 Responses
  1. Juaaasssssssssss, molt bo, Manuela, molt bo, ja hem sona la manera de flashejar els pasos, jajaja, tranki amb el Boc, vigila que desgrinpant tambe pot caure i llavors ni amb crash-pad


  2. Jordi Serra Says:

    Ei Laia per solucionar el problema aquest que ens a la dreta amb l'UNDEFINED, has de practicar amb la manera d'ensenyar la data, hi han vàries tipologies i has d'escollr la que no et dongui error amb la plantilla que has seleccionat. Saluuuts!


  3. Laia Nadia Says:

    Jejeje! Ferrs sempre et dic el mateix: ets el meu mestre, i ara de flashejar ja en començo a saber! El boc tranki... el molt tonto no té por de res! Espero que aquest no s'em lesioni perquè sinó no tindré corresponsals animals que vagin a descobrir noves zones!!
    Serrinsins!: el tema aquest em té fins les pilotilles!! he provat totsels formats de data i fins i tot he canviat l'idioma... res, jo no he pogut... a veure si t'enrolles i li poses la ma tu! Merci booou!


  4. Marieta Says:

    uuuugh, que me'l presentaràs???? es veu tan macu...i peludet! jejejee


  5. Laia Nadia Says:

    pos claiiro que sip!! és un bon boc, ja veuràs com us enteneu!! ara, que el dia que coneguis el bou.... al·lucinaràs!!i és que tinc molt de gust escollint els meus amics!!


  6. Jaimito Says:

    Alooooooooooo!!!! Bon dia bonica. Tants dies tancat a casa i he pasat olimpicament d'internet. Quin cas!!!! Bona cronica. Molt ben pensada i portada al detall; a mes, la foto es impressionant. Jo el tinc encadenat de ja fa uns 7 o 8 anys. L'unic que jo no vaic empotrar la ma esquerra, ja que hi ha una mini-regleta que si arqueja molt be i pots fer un dinamic directament a dalt. Aixo si, s'ha de pujar força els peus.jeejejejejejjeje. Estudia força que ja queda molt poc i aviam si ens veiem una estoneta aquesta tarda. Salut d'un lesionat que cada dia esta millor. Un peto


  7. Gemma Says:

    Je je je... però t'has descudidat el pas de ficar la banya al microforadet... D'alguna cosa li ha de servir ser boc enlloc de bou, no? :)))


  8. Laia Nadia Says:

    hahaha!! que TREMEENDUUS que sou!!
    Metins: tu i els teus METodes!! pillant-te d'una microregleta impossible enlloc d'empotrar!! nanu, no canviaràs mai!! Entre el mètode del boc i el teu... uff, no sé quin veig més accessible! hahaha!
    Gemma: MOLT BONA AQUESTA! i és que de tant en tant tinc lapsus i em salto els passos! si senyora, la banya ben arquejada!! jajaja!


Publica un comentari a l'entrada