Laia Nadia
Feia teeeeemps i molt temps que no dedicava 2 dies a escalar seguit... ups!!! (ni tant sols un....)

Aquest cap de setmana, aprofitant que el temps era prou bó vaig apuntar-me a sortir dissabte a fer corda a Beuda i diumenge a fer bloc a la Comarca.

Dissabte va estar prou bé, provant d'obrir una via i fent-ne i provant-ne d'altres. Com sempre amb en Ferran com a motivador incessant perquè seguís obrint!! Merci bouuuu!!! quina paciència!!! i quina paciència també per l'Uri que m'assegurava!


Beuda és una escola de calcàri, a on hi ha tot tipus de vies, però en les que més bé m'ho vaig passar va ser a les de placa i regletes, provant el que els bous anaven obrint....!
Allà hi anavem l'Uri, la Susi, en Ferran i jo, i allà ens trobàvem amb en Pere (PGB), el Kike, en Dani i en Marc amb la seva gossa Lolita. Quin bon carme!!!! El tamps va aguantar tant bé que vam acabar el dia al bar de Beuda fent la clareta i mirant ressenyes d'allà i d'altre zones per conèixer!

Diumenge va tocar sessió fanàtica bloquera, quedavem a les 10:30 amb la Familia Clecas que venien acompanyats de la família dinosaure i amb la "salchicha tossuda-pelenoa" Baster.

El dia estava tapadot, feia fred i pensàvem que ens costaria motivar-nos, però mica en mica ens hi hem anat posant i..... hem acabat amb els dits ben pulits i llimaaaaats!!! quin dolor, redéu!
Per allà, en Guillem i tota la "trupe" de dinosaures (de més lletjos a més horribles) que pesaven com dinosaures de debó! Més tard ens ha fet una demostració de "Quin animal sóc?" convertint-se en llop, mono, lleó, ocell i pedra.... quèèèè???! Pedra??? hehe, doncs sí sí, segons ell es movia com una pedra!!!! ;P
Hem fet algun bloc per calentar i mano mano, la Leti i jo ens hem anat motivant amb una línia del Bloque Caído, de romos romacus!!!!
Més tard ha arribat en Kueka i la Cristina. En Kueka ens ha ensenyat com es pulia els blocs de romos com si res, triomfant i sortint airós sense massa esforç..... jueeer..... Leti hem de fer callo!! i més tard fotent-li pegues amb en Ferran al projecte "Nomades" del bloc del camí. Quins dos bous.... brrrffff!!
Sobre les 15h el dia ha dit que prou, deixant caure una fina pluja i hem decidit tirar cap al bar a fer un tè calent amb el Kueka i la Cristina i a deixar anar la llengua!
Quins romos.... aaaargh!!!


Doncs res més, que no estic massa inspirada... us deixo amb les fotos del cap de setmana!
6 Responses
  1. oscar Says:

    Nenaaaaaaaaaa!!!!!!!!! que això acaba tot just de començar!!!!!!! unes sessions més d'entreno a la Farinera, i ens agafarem a tots els romus de la comarca!!!! Visca, visca!!!!
    Que no estamos tan mal, joer!!!
    MUA!!!!!!!!!!!!!
    Leti


  2. Bueno.

    Ja veig que la motivació va en augment i que el bloc us tira més que no pas altre cosa, i no mal interpreteu, jajajaja.

    El dijous us torno a esperar per una sessió d'aquelles poderoses de bloc nos stop.


  3. txetxu Says:

    laia....ja vas més endevant que jo, més motivada com a mínim.....jo encara m'hi he de posar, sento que falta poc x tornar a lo d'abans!.....muaaa


  4. susi Says:

    uuueeeee!!! wapuuuuusss tooooots!!!!!!! mmuuuaka!!!


  5. PGB Says:

    Hey Laia! Encantat de posar-te cara i veu ;)

    Res, que ens ho vam passar tots molt bé. A veure quan repetim!! :D


  6. Jaimito Says:

    Alo guapissima!!!!!!!!!!!!!
    M'agrada saber que vosaltres tampoc no pareu. Segur que vas acabar rebentada despres de dos dies seguits escalant. Feia temps que no ho feies i al arribar a casa i veure el llit... planxada de cop, oi??? jejejejejejeje.
    M'alegro que vingueu a USA. Jo ja uss estic esperant i cada dia que passa penso que en falta un de menys per a veuren's!!!!! Oleeee!!!! m'encanta l'idea de que ens veurem avans d'hora. Prepareu les cordes, les xapes, els frends i el crash-pad i cap a Usa s'ha dit!!!!! Moltes felicitats per aquest cop de cap que heu fet.
    Us estimo moltissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Molts records a tots i fins d'aqui uns quans mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.D.: Cuideu molt la farinera, que tambe la trobo molt a faltar, com tota la gent que hi escala, i feuli un fort peto al Gülich i a la prana, que també els trobo a faltar. I a la meva mama i papa, que estan pendent de tot el que fem nosaltres i tambe el que feu vosaltres!!!
    MIL PETONS I TOCADES D'ORELLES!!!!!!!!!!!!!!


Publica un comentari a l'entrada