Laia Nadia
  • - TOC-TOC

    - Qui ha?

    - Sóc jo, la teva consciència, obre'm!

    - La meva consciència?!.... i ara què vols??

    - Parlar amb tu, collons, quina altra cosa puc voler jo?!

    - Va, doncs digues, però rapidet!, que avui fa fred....

    - Això mateix, tu soleta m'has tret el tema..... el fred no és dolent, no siguis burgesa i surt a fora!

    - D'acord... però i què hauré de fer si no puc escalar... tu ja saps que amb fred els meus dits es congelen i perden el tacte, a més em fan mal i... per patir, prefereixo esperar el bon temps....

    - Ho sé, no cal que escalis, només cal que t'ho passis bé, ignorant la temperatura pugui fer i gaudint del que t'agrada, estar entre roques i arbres, fer fotos, riure i estar amb els colegues!

    - Potser sí.... potser tens raó... m'ho penso i.....


  • - RIIIIIING!!!! (despertador: són les 8:45)

    - Bon dia! Al final m'apunto a Ogassa!

    - Bé Manuela! Hem quedat a les 11h al Lidl amb l'Oscar.

Després de fer els entrepans (ja m'havia compromés que avui els faria jo a canvi de compartir els entrepans de l'Oscar i la Leti ahir) carreguem les motxilles per anar a passar el dia a Ogassa, una escola de calcari vermell que no coneixem.

Al cotxe la temperatura comença a baixar, però jo ni cas, no m'afecta, he decidit fer cas a la consciència i no preocupar-me pel tema. Ens trobem amb l'Oscar al Lidl, carreguem els seus trastos al cotxe i pugem tots 3 (+ l'ovella Güllich) camí a les parets d'Ogassa.


Els bous comencen a pensar que no hem escollit el millor dia per pujar, la temperatura del cotxe marca 5 graus negatius (possiblement -7ºC segons el marcador del cotxe de l'Oscar!) i hi ha una boirina que no té pinta a aixecar-se en cap moment.

Arribem al pàrquing de la zona a on trobem desenes d'esquirols (no sé quants n'hi havia, però dir desenes queda molt bé!). El paissatge és fantàstic, bucòlic i pastoril ;) ! Els arbres estan gebrats, hi ha estalectites de gel penjant de la roca, i el terra és una barreja de gel i neu gruixuda que "craqueja" al caminar. Jo no tinc fred, avui vaig a passar-m'ho bé!

Arribem a peu de via i els homes es calcen el boudrié i els gats. Jo carrego la càmara... Comencen l'escalada i les primeres paraules "de cagar-se amb tot" respecte el temps. Passen un fred de collons, com mai, diuen, però jo segueixo sense queixar-me i gaudint del gèlid dia! Fem bromes i riem, però després de notar que és impossible seguir escalant decidim plegar i fer ruta cap al bar (una cooperativa on ens hi sentim com a casa!). A mi m'està bé tot, "al fi i al cap" (com diuen els avis) el meu repte d'avui era passar-m'ho bé i no ploriquejar del fred, cosa que he complert al 100%!
Així doncs, donem per acabada la sessió fanàtico-malalta d'avui, amb els 2 bous més valents del dia, l'Oscar i en Ferran, que tot i estar a -7º han decidit consumir 35 metres de roca!
Etiquetes de comentaris: edit post
7 Responses
  1. Molt i molt bo el teu post, el que passa que tu vols escalar quant fa bon temps, i ara, encara fa fred, i avui has rigut molt, jo no entenc res de res.

    Pero aixo si, cada dia fas fotos mes bones, el nostre petit guardia com sempre precios


  2. Laia Nadia Says:

    hehe!! doncs només per això ja estic contenta!! Avui ha tornat a ser un gran dia, m'ho he passat "a lo grande", i a sobre t'han agradat les fotos!! Què més puc demanarrrr????

    Merci bou, el guardià és taaaaaant preciós que babejo quan el miro a través de l'objectiu! ;P


  3. txetxu Says:

    boníssim el post!!...no tinc res més a dir, boníssim!!


  4. Laia Nadia Says:

    Hooooombre TxetxuuuuU!!!!!! quina alegria retorbar-te!!!! Gràcies bou, a veure quan tornem a compartir matalàs (el teu de bitscolàtstica, no, el de boulder!!) i fem unes arquejadetes!!! hehe! Cuida't moltíssim i LO DICHO, a vore quan ens veiem!!! Saluuut!


  5. oscar Says:

    Epssssssssssss!!!! Com tu per la xarxa? Sense parlar de cuina, esclar!Je,je. La veritat és que si que feia fret, pero amb la vosra companyia s'ha fet més calid el dia!Dons l'hi dius a la teva consiencia que un altre dia amb una mica més de solet,que faci ella les fotiquis que tu tindras feina amunt i aball!
    Salut com panys de gel!
    PD:un 10 per el local social d'Ogassa.


  6. Gemma Says:

    Amb dies de tant fred, sortir a que et toqui l'aire ja és tot un èxit... no s'ha d'esperar res més!
    Ja arribarà el bon temps, mentrestant l'important és gaudir de la natura, dels amics i del bon ambient!


  7. susi Says:

    MITALA ELLA!!!!!! ( la consciencia , dic), quina cara que et fa la teva consciencia !!!!, per un moment m'he espantat i tot!!! jajjajaja, jo a la meva no la vull ni mirar.... jejejje. havia de fer fred de debó perquè el Fer digues que en tenia!!.. aiiinnnssss en fi ja vindrà el solet i la caloreta i de mentres, ens podem anar preparant no??

    un petonas a tu i un altre a la teva consciencia ;)


Publica un comentari a l'entrada