Laia Nadia

Des de fa uns dies estem tots amb la compte enrere.... tatxant els dies que passen fins que arribi el divendres que esperem amb candeletes!!

Estem a dimarts i els nervis comencen a menjar-nos... farà bon temps el cap de setmana? Podrem escalar? Estarà mullat o nevat?? uff ...... i més val que no mirem la previsió a Météo France... pinta molt malament.... AAAARGGHHHFFF!

Així que he estat pensant i només he trobat una solució: ENS HEM D'ORGANITZAR...

1. Hem de parlar amb en Montero, que sobretot no toqui la guitarra si no està del tot afinada.

2. Tenir molt present que no ens posem cap prenda del revés (encara que sigui perquè "queda millor a la foto"... així que la samarreta BLOCK FUN ben posada...!) o vestir amb robes extranyes que puguin fer enfadar a Sant Pere... (si et vesteixes amb la funda del crashpad pot pensar que l'estas provocant fent veure que portes una capelina...)

3. Posar un arsenal d'espelmes enceses (controleu-les, no es tracta de provocar cap incendi!!) i resar tants aves-maries-de fibra com faci falta.

4. Trucar a Sant Pere i intentar negociar amb ell... no sé que podem oferir-li... si teniu alguna idea ja m'ho fareu saber. Mentres podem recollir firmes a veure si ens serveix d'alguna cosa...

Va, salut i optimisme i que la sort ens acompaaanyi!!

21 Responses
  1. Marieta Says:

    uei! mola molt la foto de la capcelera!!!


  2. Gemma Says:

    ENS HEM D'ORGANITZAR! Totalment d'acord, que nosaltres portem ja uns dies creuant els dits esperant que llueixi el sol... que, després de pencar tant i esperar amb tanta il·lusió les vacances de setmana santa, si al final fa mal temps... caca de la vaca que diuen per aquí! :(
    Què et sembla oferir a Sant Pere unes bones galetes casolanes com a moneda de canvi? ;)


  3. A Sant Pere un porru carregat i que es relaxsi una miqueta,Si el de la funda es el Ferran que corri en Pere!!!

    Salud Laia.


  4. Unes espelmes, i un tratjo de Crash-pad a modo de capelina es una bona opció per el cap de setmana que es presenta.

    Sort.


  5. Jaimito Says:

    Jo crec, Laia, que si sapigues la que volem montar aquest finde a Targassone, faria marxar tots els nuvols i fondra tota la neu pq nosaltres poguem fer la nostra sense cap impediment. En fi, ja li regalarem un DVD firmat, si cal. jejeje.
    Salut wapissima


  6. LETICIA Says:

    Jo no em sé l'ave maria...però puc fer alguna plegaria egípcia al déu Ra! je je! crec que serà més eficient!
    Petons.


  7. Laia Nadia Says:

    jejeje, així m'agrada, que em dongueu idees!!
    Marieta: sembla que encara en sàpigui, eh?!
    Gemma: bona idea! i si Sant Pere no ens accepta les galetes, almenys podrem jalar-les nosaltres per olvidar les penes!
    Manya: Kaixo! bona idea!! El lies tu o el lio jo?? Perquè si ho deixes a les meves mans... pot fer-li mal!! jajaja!
    Ferran: si si, tu riu-te'n però després quan tothom vulgui la teva "capelina" ja no et fara tanta gràcia! Esperem que no faci falta...! uff!
    go-MET: Doncs expliquem-li d'alguna manera, que si no hi podem anar aquest cap de setmana em desmoralitzaré massa.... i jo necessito prendre l'aire de Targasonne...! sniff! Per cert... per què no em regaleu a mi el CD dedicat...?
    Leti: A rá, a Alá a Budha o la mare que ens va parir, pero fem unes pregàries JA!!! A veure si canvia el temps!
    Salut a tots!!


  8. Aleix Says:

    molt bona! En montero vindrà i potser li toca cantar una altra vegada la canço del punto rojo, a veure si li queda millor i en queda satisfet. La versió que tinc no està gens malament jajaja . La opcio den METonímia també em sembla bé. Pero jo hi vaig tant si plou com si neva, quedarà encara més fanatic el video!!!! en veiem divendres si o si


  9. Laia Nadia Says:

    Hheehe!! Ja veus Aleix que jo també li dono al "coco"!! No saps com acabes d'alegrar-me el dia i la setmana dient-me que si o si ens veiem a Targa!! Fanàtic a foooondu!! i... a veure que surt!! Almenys segur tenim assegurat un cap de setmana de bon rotllo!!


  10. txetxu Says:

    Haviam anem per parts:
    1.- el que hem de fer, es creure TOTS JUNTS que no plourà.
    2.- Si tot i creure TOTS JUNTS que no plourà, plou, serà un finde de put amre segur.
    3.- El concepte go-MET, m'encanta, per explotar de veritat.
    4.- El Montero que toqui la guitarra que amb el flow que té, a St Pere li agradarà segur, i sino li agrada que es foti.
    5.- Impressionant al foto amb la funda del crash-pad.
    6.- Boníssima la crònica.
    7.- Adeu
    8.- P.D.ens veem divendres fijooooooo


  11. Jordi Serra Says:

    Tranki peña. M'HAN DIT QUE NO PLOURÀ!!! Hon mireu el temps?¿ jo no l'he mirat hi he vist que fería un finde de puuuuuuta mare! Qui pensi el contràri, li desitjo... Una mica de capsulitis, o algu axí lleu, si la cosa passa d'aquest finde, llavors ja pendré represàlies + greus com, con desitjarli mig any de corda, sense poder tocar cap més bloc. Total, que no serà benvingut a la comarca ni per Savassona, okks! Pues, tod bien!


  12. Jordi Serra Says:

    Ah sinó, pels + supersticiosus tinc una solució!!! El mètode està en fer algun tipus de plan que impliqui pluja. Rollu... – Com que aquest finde plourà pues aprofitarèm per començar un entrenament brutal que ens anirà de coña.–El rollu està en desitjar moltíssim en començar aquest megaentrenament o activitat a sugerir, i........ Patàm!!! Segur que no plou i ens fèm fotre, i no podèm fer aquesta activitat que tan desitjavem. És del plan engañar el señor de llà dalt saveu... Pues venga!

    P/D. Ferran! Para duna p*** vegada de mirar el temps, que nes fotaràs tot el gafe al demunt

    P/D/2. Peña, ja saveu, si plou és culpa de l'àncies d'en Ferran, okks! Pues, todo bien!


  13. Laia Nadia Says:

    Aaaaaiiaiaiahaaa!!
    Sou tant de puta mare que m'emociooono!!
    Txetxu, millor impossible, ja mateix em poso a pensar-ho... ooohhhhmmmm... us esteu concentrant amb el mateix?? La foto la tenia guardada per un dia especial... jajajaja, la veritat és que m'ha semblat genial treure-la després de tants mesos! Guai!! Al final, peti qui peti pirem a targa en un super bunga!!
    Serruki: què t'he de dir a tu!! Estas fet un booooWWW jajajaja!! Ets tant tremenduuu! Això mateix, enviant mals YUYUS a la gent amb idees non-grates!! I què, comencem l'entreno?? demà mateix i en especial durant tot el finde... nirem a córre, farem abdominals sota la pluja, rollo Rocky, valens?? I el gafe d'en Ferr.. ja saps,el GAF està entre nosaltres...! jajajaja!



  14. Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,Punto rojo,...............



  15. txetxu Says:

    em penso que haurem d'introduir el concepte punto blanco.......que dieu?


  16. txetxu Says:

    per cert.....avui he estat a Folgueroles....i tot xepi xepi eeee.....i no para.Però jo porto dies pensant que no plourà, aquest es el camí!


  17. luna_pruna Says:

    holita Laia, uo quines emocions hi han per aquí, espero que us faci bon temps i un canseu mol, ens veiem al seguent. muassssss


  18. Laia Nadia Says:

    Jajajaja!! esteu com un SENSERRU!! jajaja tanto punto rojo em pujarà al cap!! uoooooooo!! I tu Ferrins, el punto negro ja saps quin és, eh bow!! jajajaja!!
    Txextu: i què fas que no ens has dit res!! Si algun dia necessites algo ja ho saps que aquí hi tens un plat (vegeta...!) i el que necessitis!
    AlbitaLunita!! Quina ilu llegir-te per aquí!!!
    Has vist, m'he fet un blokitus nou!! És molt cutrillo i senzill, però ja fa la funció!! Va, que ens veiem el següent finde!!


  19. txetxu Says:

    Eiii Laia....es que vaig a Folgueroles de tant en tant per feina, porto l'obra d'ampliació de l'escola Mossen Cinto....jeje...demà per exemple tinc visita d'obra, xo vaig amb el meu jefe i pujarem i baixarem.....xo conte que algún dia blocarem una tarda entre setmana quan hagi d'anar a l'obra,ok?

    ens veiem divendres, que tinc unes ganes jaaaa.....veus, sense voler-ho ja estem casi a dijous.....uueeeee


Publica un comentari a l'entrada