Laia Nadia
Són les 8h del matí, ens llevem, dutxem i anem cap a buscar en Met! Fem via a la Comarca, abans, però, parant a esmorzar al "bar de l'entrada" (que a més tenen llet de soja!). Un cafè amb llet de soja i un entrepà d'espàrregs és el combustible amb el que carrego per afrontar el meu primer dia de bulder després de 2 anys de "parón".A les 10 sortim del bar i anem a provar un nou bloc que ha obert algú i que en Ferran i en Met saben que està una mica més endavant que el Galàpat. Bon bloc, dur i divertit,on en Ferr i en Met (després de natejar-lo una mica podant i raspallant) s'hi deixen els bíceps i on jo faig la meva primera ascensió d'una línea que ja estava oberta (facileta: punt vermell!). Al cap de poca estona arriba l'Alberto, amb el que fem uns quants riures i també es deixa part del bíceps provant l'esperó amb els altres 2 bows. Sembla que hagi passat poca estona però ja són quarts d'una.




Decidim canviar de lloc i anem cap al prat, a sota el camí. Al cap de poc arriba en Guillem (Crusats). El sol ens acompanya durant la resta del dia seguim (i segueixo!) provant més blocs, dels que torno a pujar-ne 2 i quedo molt satisfeta!Uff! ja no recordava què era això del mal de peus!! Bé, per ara em sento com volia sentir-me, cansada i molt contenta d'haver retornat al món del bloc, dels riures amb colegues, de les hores a fora de casa i de la birra al acabar la jornada!! Ja estic esperant el següent cap de setmana per seguir fent la mateixa teràpia!

NANUUUS... TREMOLEU QUE M'HI POSO FOOOORT!!
5 Responses
  1. Molt bona la cronica, cada dia en saps més .

    Una forta abraçada


  2. Laia Nadia Says:

    jeje, gràcies, però ja veuras com aniré millorant! Tinc un molt booon mestre!!


  3. txetxu Says:

    Namaste!!.....i visca els espàrrecs!!jeje......ens veiem al finde!


  4. LETICIA Says:

    hola Laia! No ens coneixem personalment (tot i que he sentit parlar molt de tu). Acostumo a anar a la Comarca cada cap de setmana, i estic feliç al veure que per fi hi haurà un altre dona entre tants "bous" je je! A veure si coincidim algun dia i portem a la comarca una mica d'escalada femenina!


  5. Laia Nadia Says:

    Ei Leti!! Jo tambéhe sentit a parlar de tu!! jejej!! I tant, però m'hauràs de posar al dia, que jo encara m'he de posar en forma!! A partir d'ara, intentaré sortir cada cap de setmana (encara que sigui unes hores!) i evidentment, demà i dissabte segur que hi vaig! Femmes a tibar-liiii!


Publica un comentari a l'entrada