Laia Nadia
Avui al matí tenia dentista.... només ha tardat 40 nimuts en fer-me 2 empastos i he pensat... carai que ràpid!

Al tornar a casa en Ferran em deia que havia quedat amb l'Uri, només faltaven 40 minuts perquè l'anés a buscar. I així ha sigut, després de preparar-se la bossa durant 40 minuts amb el taladro, ferros i cordes ha marxat tot dient-me: "fins després, si arribo a temps anem junts a la Comarca, sinó vés-hi tu i ens trobem allà".

El matí se m'ha fet llarg, algunes hores davant internet, "facebookejant" i buscant i mirant vídeos fanàtics per mantenir la motivació fins la tarda. Les 13h, les 14h... les 15h.... envio un missatge a en Ferran, a veure com ho porten... l'espera se m'està fent eterna....

Uns 40 minuts més tard d'enviar-li el missatge rebo resposta!!!: "Laia, ara estem recollint, compta que en uns 40 minuts estic a casa!"


40 minuts agònics, caminant per casa, preparant la bossa amb els gats i el magnesi, traccionant a la barra per veure si realment tindré el "punch" que m'agradaria tenir... si, sembla que aguanto! 40 minuts eterns...
Ha arribat l'hora, en Ferran em fa una perduda, està a baix de casa. Agafo el crashpad i la bossa i corro escales avall amb en Güllich (que fa 40 minuts que segur que té ganes de sortir!). Pujo al cotxe i marxem rumb a la Comarca. Tinc pendent encadenar Salsa Roquera sit.

En Ferran m'explica com son les vies que han obert, està trinxat! Les han obert i encadenat al dia! Joer que forts que van! Felicitats a tots dos!
Arribem a la Comarca, escalfo, em pillo als romos, puc pujar peus, provo la sortida, reposo i m'assereno... vaig com una moto....! No sé per què però tinc unes ganes boges d'encadenar-lo.
Arribem a les 18h..... i a les 18:40h encadeno..... 40 minuts.... amb "només" 40 minuts!
Etiquetes de comentaris: edit post
12 Responses
  1. susi Says:

    ueeee m'has fet venir ganes de comprarme un........ URIIIIII VULL UN CRASH-PAD!!!!!!!! jajajjajaja. petonikos guerrera!!!


  2. LETICIA Says:

    m'ha agradat molt el post! no he trigat 40 minuts a llegir-lo, però m'ha encantat! la motivació és la clau, i ara com ara estàs súper-motivada! aprofita-ho, que tens un viatget a USA amb molts encadenaments!
    MUA


  3. txetxu Says:

    felicitats Laia!!

    un post genial!...he trigat 40 segons per llegir-lo....jeje

    P.D: estas molt guapa al primer plano!

    P.D.2: ens diem algo per marxar aquests dies

    P.D.3: un petó

    P.D.4: el barça ha perdonat!


  4. Pekas Says:

    Molt bon post... a pesar dels 40 minuts...

    Nunca es tarde.. si la dicha es plena.. ;-))

    A MUUUEEEERRRRTEEEEEEEEEEEEEEE... !!!! ;-))


  5. spud Says:

    L'espera és una fet, poder encadenar un altre i tota espera és petita si el resultat és satisfactori.
    Felicitats Laia.


  6. oscar Says:

    Qui t'ho havia de dir que estaries tan fanatica amb...40 anys!je,je.Enhorabona!


  7. LETICIA Says:

    per cert, estàs guapíssima a la foto!


  8. PGB Says:

    Enhorabona per l'encadenament Laia!!!


  9. Anònim Says:

    la meva nena! però si ho fas tot bé cony!


  10. No se perqué he re-llegit el post, i m'ha tornat a agradar molt, les fotos tambe, perque sera????, Continua igual de forta i de viure sempre aquets 40 minuts i el temps que calgui a tope.

    T'estim


  11. paca Says:

    ...com et va anar a cal dentista?


  12. HOLA

    BLOCSSSSSSSSSSSSSSSS...A TOPE

    SALUT
    JOAN


Publica un comentari a l'entrada