Laia Nadia
Tot va començar amb una inocent proposta de l'Òscar "... vam estar en un bunga molt guapo molt aprop de cavallers... podriem anar-hi algun dia". En Ferran respon al moment "ok, compta amb nosaltres!" i en Met afegeix "siiii.... som-hi!". En Manya i el Txetxu comenten que també s'hi apuntaran. Es presenta una sortida guapa!

Finalment hi anem la Leti, l'Òscar, en Guillem, en Met, en Canals, en Ferran i jo, i incloem a l'equip el Buster i en Güllich! El Txitxi està lesionat i no vindrà i en Manya tampoc.... ooooh....!
Quedem a les 8h a Manresa i d'allà fem via fins a Boí. Descarreguem els trastos al Bungalow (caseta de fusta rollo Hansel i Grettel sense vernissar) i anem cap a la zona del Bosc a provar alguns blocs.
Tothom està motivat i fort, però jo tinc estic una mica migranyosa i fer força em descoloca.... així que pràcticament només lluito a una placa tècnica i deixo els blocs més durs per l'endemà. Tot i així provem amb la Leti (que si que li apreta!) un bloc sit en un esperó (6b) i algun altre que està aprop del "camp base" i ens hi deixem un 50% de les pells. Mentrestant, els bous s'enduen blocs durillos a la butxaca!
Es fa tard i anem cap al bunga a descansar i fer unes birrilles tots plegats. Al càmping ens trobem amb el Maki i el Tato, l'escapada cada vegada es presenta millor! Iuuju! Abans però, parem al bar del càmping on venen unes mores gegants.... i en Guillem comenta que: "tinc una molt bona idea.... podriem fer CONTIFURA de mores" jejeje! qui pot resistir-se a comprar-ne unes quantes??

El segon dia tornem al bosc i la Leti encadena el 6b al segon pegue! Felicitats boua!!! Jo segueixo lluitant a la placa, s'em dona prou bé i m'hi sento a gust! En Ferran i en Met marxen a fer una via llarga (Vagabundos del Dharma, 6c) de la que en Ferran m'havia intentat convèncer dies abans que l'acompanyés. Com que encara estic molt fluixeta i tinc poca pila li proposo a en Met que l'acompanyi ell (jeje, així em trec un "marrón" de sobre i puc anar a blocar tranquilament). Al migdia ens reunim tots de nou i celebrem l'encadene de la via, la primera que fa en Met després de fer un "cursillo" accelerat amb l'instructor Ferran!! Comenten que la via és molt guapa i que han haugut d'apretar més del que pensaven (estan fets pols!)... tot i que m'en alegro de no haver-hi anat no deixo de pensar que m'hagués agradat estar en forma per haver-la fet!... mmmm.... quina enveja! jeje!

A la tarda anem al prat i és brutal!! Faig blocs senzills i guapíssims. En Ferran encadena un bloc altíssim completant així el dia. Felicitats Booouarro!

La Leti es baralla amb un bloc explosiu que el següent dia resoldria en pocs pegues i que jo en tardo uns quants més per encadenar-lo. Leti estas molt forta! jeje... guapa!

Arriben el Maki i el Tato i ens barallem amb una placa supertècnica que només encadena el Maki després d'una infinitats de pegues. Tots li cridem: "Venga Maki, que ya lo tienes, tira tira!!! Vaaaaaa! Bieeeeen bou!!! Felicidades campeón!". Una experiència boníssima, bon flow i molts riures! Aquest parell són la "polla"!

Es fa fosc i tornem al càmping després de despedir-nos d'en Met i el Canals que ja tornen cap a Vic. Quina pena!! Met, t'haguéssis hagut "de posar malalt" i no anar a currar! jeje!

Per acabar l'ultim dia fem un matí de descans i anem a caminar per Taüll i a jugar al parc amb en Guillem (que també li toca!). A la tarda tornem al prat i amb un 90% de pells llimades i amb esparadrap a la punta dels dits seguim blocant. Amb la Leti ens treiem una txintxeta guapíssima i explosiva i ens quedem amb poc power per seguir tibant a fondu. Anem fent cosetes senzilles fins que ja no podem amb el dolor! uoooooou! grrrrrrrrrrr! L'Òscar i en Ferran proven i encadenen alguna coseta, el cansament comencem a notar-lo tots plegats! Sobre les 21h la pluja ens fa fora i retornem al camp base, tomàquet amanit de l'hort del germà de l'Oscar i demà serà un altre dia!


En resum, una escapada brutal, amb molt bon flow i amb ganes de repetir! Merci a tots/es per la vostra companyia!
Etiquetes de comentaris: edit post
4 Responses
  1. LETICIA Says:

    ohhhhhhhhhh! quina crònica més bonica! La veritat és que ens ho vam passar molt bé! vam apretar, vam riure i ens vam conèixer millor! I si mirem tot el que vem encadenar, no està malament, no Laieta? tú amb flexibilitat, tècnica i súper-sortides mantel i jo amb força bruta (m'has de fer un curset accelerat de finura escalística! juas juas!) vam escalar força cosetes, no? M'encanta escalar amb tú; sense competitivitat. Disfrutu el mateix quan tú encadenes que quan encadenu jo. Ens ajudem, busquem els mètodes juntes i de mica en mica evolucionem. T'estimu moltíssim reina! MUA! (he fet una crònica, eh?) Sou genials els dos!


  2. Laia Nadia Says:

    OOoooooh!!! Ets la reina!!! si m'haguéssis sentit ahir mateix quan li explicava a en Ferran el que pensava de tu veuries que PENSEM EXACTAMENT IGUAL!! Em fas sentir de la mateixa manera que has descrit, m'encanta estar amb tu i celebrar els teus encadenes! Ni competitivitat i punyetes, tu i jo ens recolzem en tot el que ens faci falta!! No canviis mai; ni tu, ni l'òscar, ni el petit suricata!
    Jo també t'estimo princesa bloquera! Juntes farem "grau"! jajajajjaja!


  3. txetxu Says:

    jodeeeeeeeer siiiiii.......jo tb us estimoooooo!!!.....jejeje......llegint aquesta crònica encara més em dono compte del que em vaig perdre......:-(

    ujn petooooo


  4. Laia Nadia Says:

    jejeje!! Txeti!! no em cansaré de repetir-te que et vam trobar a faltaaaar!!! Que emotius! com ens estimem!! jajajaja!! La propera no te la pots perdre!


Publica un comentari a l'entrada